خدمات پس از فروش گروه ایران دلونگی

(مرکز تامین قطعات کالا)

معرفی وارانتی کارت 1 ساله (خدمات پس از فروش و تامین قطعات)

بعد از سپری شدن 3 روز ضمانت بازگشت کالا بلافاصله دستگاه وارد مرحله خدمات پس از فروش وارانتی کارت میشود. در صورت وجود مشکل سخت افزاری دستگاه یا لوازم جانبی و قطعات، گروه ایران دلونگی موظف میباشد در کمترین زمان ممکن قسمت معیوب را تعویض یا تعمیر نماید. اما چگونه و در چه شرایطی؟!

کارت گارانتی ارسالی برای مشتری

بسیار مهم : شکستگی قطعات خارجی مانند مخزن شیر، مخزن آب و… (بنا به هر دلیلی) شامل خدمات گارانتی ایران دلونگی نمی‌شود. این بدان معنی نیست ایران دلونگی نسبت به تامین و تعویض قطعات یا موضوع گارانتی کوتاهی میکند. خیر. در صورت وجود چنین مشکلاتی ایران دلونگی موظف و متعهد می باشد ظرف مدتی خاص قسمت معیوب را (به شرط در دسترس بودن در بازار جهانی) جهت رفع عیب و خرابی دستگاه، برای مشتری تهیه نماید. اما هزینه خرید قطعه و جبران خسارت وارد شده به کالا از مشتری اخذ میگردد.

خدمات پس از فروش و گارانتی ما شامل کدام دسته از عزیزان می شود؟ تقریبا همه!

خدمات پس از فروش محصولات گروه ایران دلونگی شامل تمامی آن دسته محصولات و دستگاه های الکتریکی می شود که ایران دلونگی متعهد به فروش آنها می باشد.

(شعار ما این است: هیچ گاه در هیچ شرایطی مشتری را تنها نمیگذاریم)

مهم: هزینه ارسال و دریافت دستگاه تا واحد خدمات در تهران رایگان و بر عهده شرکت ایران دلونگی میباشد. جهت دریافت هرگونه خدمات، ارائه کارت گارانتی و فاکتور خرید الزامی میباشد. در صورت عدم درج تاریخ خرید، مهر یا مشخصات فروشگاه و مدل دستگاه، گارانتی فاقد اعتبار خواهد بود. در صورت عدم تعمیر دستگاه در شهرستانها، دستگاه با شخص خریدار به تهران ارسال میشود.

مواردی که شامل ۱۲ ماه گارانتی و خدمات پس از فروش نمیگردد:

  • نکته ۱: خسارتی که بر اثر اورهیت، ضربه، شکستگی، فشار مکانیکی، ورود هرگونه مایعات ایجاد شود ۲. وارد شدن هرگونه جسم خارجی به دستگاه ۳. استفاده از لولزم غیر اصلی ۴. هرگونه تعمیرات یا باز کردن دستگاه در تعمیرگاه هایی بجز مراکز خدمات این شرکت ۵. خساراتی که بر اثر استفاده ناصحیح یا نوسانات برق ایجاد شود ۶. مواد و قطعات مصرفی فرسوده شونده، لوازم جانبی، مخزن شیر، پرتافیلتر، المنت، بویلر، و قطعات منفصله
  • نکته ۳: در صورتیکه لوازم جانبی محصول شما دچار اختلال در عملکرد شوند و نیاز به تعویض لوازم جانبی محصولات دلونگی داشته باشید باید قطعه معیوب را برایمان مرجوع کنید، سپس ما قطعه سالم و بدون عیب را برایتان ارسال می‌کنیم.

مهم:

دلونگی کارت در صورتی فعال و معتبر است که در هنگام خرید، برگه تکمیل و تحویل خریدار گردد و خریدار کد کارت را در تاریخ خرید با مشخصات کامل، نام و نام خانوادگی به شماره ۰۹۱۲۶۴۷۰۸۷۵ ارسال نماید. کارت های گارانتی که بعد از تاریخ تحویل خریداری بشوند، فاقد اعتبار می باشند.

مدت زمان اعتبار گارانتی چقدر است؟

مدت زمان اعتبار کارت گارانتی گروه ایران دلونگی از زمان تخصیص آن به ۱۲ ماه خدمات پس از فروش است. بنابراین تا ۱۲ ماه اگر لوازم جانبی و قطعات لوازم خانگی دلونگی شما دچار اختلال شود می‌توانید با ما در ارتباط باشید تا مشکل را برای شما رفع کنیم.

شرایط ضمانت نامه:

برگه ضمانت نامه مخصوص وسایل الکتریکی خانگی قهوه ساز های خانگی (گریل، نسپرسو، اسپرسو و…) و کلیه محصولات زیر مجموعه شرکت های دلونگی، کراپس و نسکافه بوده و به مدت ۱۲ ماه از تاریخ خرید اعتبار دارد.

سامانه پیامکی انحصاری گروه ایران دلونگی: ۰۹۱۲۶۴۷۰۸۷۵

گروه ایران دلونگی دارای مجوز خدمات پس از فروش (ثبت: ۲۵۹۸۵۷۰ – تاسیس ۱۳۹۸)

مرکز خدمات پس از فروش مشتریان ASC ایران

واحد ارتباطات: ۰۲۱-۲۸۴۲۸۶۹۲ (پاسخگویی ۱۰ صبح الی ۱۷ عصر)

مراکز خدمات در تهران: خیابان گیشا – نبش خیابان نهم

واحد گزارش تخلف و حراست ایران دلونگی (دفتر مرکزی بانه): ۳۴۵۰۲ ۴۲ ۰۸۷۳ – ۳۵۶۶ ۲۴۲ ۰۹۳۵

پروانه کسب و مجوزهای خدماتی پس از فروش شرکت ایران دلونگی (جهت استعلام پروانه کسب های فوق کلیک کنید)