خدمات پس از فروش گروه ایران دلونگی

(مرکز تامین قطعات گروه ایران دلونگی)

معرفی وارانتی کارت 1 ساله (خدمات پس از فروش و تامین قطعات)

بعد از سپری شدن 5 روز ضمانت بازگشت، کالا بلافاصله دستگاه وارد مرحله خدمات پس از فروش وارانتی کارت میشود. در صورت وجود مشکل سخت افزاری دستگاه یا لوازم جانبی و قطعات، گروه ایران دلونگی موظف میباشد در کمترین زمان ممکن قسمت معیوب را تعویض یا تعمیر نماید. اما چگونه و در چه شرایطی؟!

کارت گارانتی ارسالی برای مشتری

گارانتی ایران دلونگی

بسیار مهم : شکستگی قطعات خارجی مانند مخزن شیر، مخزن آب و… (بنا به هر دلیلی) شامل خدمات گارانتی ایران دلونگی نمی‌شود. این بدان معنی نیست ایران دلونگی نسبت به تامین و تعویض قطعات یا موضوع گارانتی کوتاهی میکند. در صورت وجود چنین مشکلاتی ایران دلونگی موظف و متعهد می باشد ظرف مدتی خاص قسمت معیوب را (به شرط در دسترس بودن در بازار جهانی) جهت رفع عیب و خرابی دستگاه، برای مشتری تهیه نماید. اما هزینه خرید قطعه و جبران خسارت وارد شده به کالا از مشتری اخذ میگردد.

خدمات پس از فروش و گارانتی ما شامل کدام دسته از عزیزان می شود؟ تقریبا همه!

خدمات پس از فروش محصولات گروه ایران دلونگی شامل تمامی آن دسته محصولات و دستگاه های الکتریکی می شود که ایران دلونگی متعهد به فروش آنها می باشد.

(شعار ما این است: هیچ گاه در هیچ شرایطی مشتری را تنها نمیگذاریم)

مهم:

  1. هزینه ارسال و دریافت دستگاه تا واحد خدمات در تهران رایگان و بر عهده ایران دلونگی میباشد.
  2. جهت دریافت هرگونه خدمات، ارائه فاکتور خرید الزامی میباشد.

مواردی که شامل 12 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش نمیگردد:

  • نکته ۱: خسارتی که بر اثر اورهیت، ضربه، شکستگی، فشار مکانیکی، ورود هرگونه مایعات ایجاد شود ۲. وارد شدن هرگونه جسم خارجی به دستگاه ۳. استفاده از لولزم غیر اصلی ۴. هرگونه تعمیرات یا باز کردن دستگاه در تعمیرگاه هایی بجز مراکز خدمات این شرکت ۵. خساراتی که بر اثر استفاده ناصحیح یا نوسانات برق ایجاد شود ۶. مواد و قطعات مصرفی فرسوده شونده، لوازم جانبی، مخزن شیر، پرتافیلتر، المنت، بویلر، و قطعات منفصله
  • نکته ۳: در صورتیکه لوازم جانبی محصول شما دچار اختلال در عملکرد شوند و نیاز به تعویض لوازم جانبی محصولات دلونگی داشته باشید باید قطعه معیوب را برایمان مرجوع کنید، سپس ما قطعه سالم و بدون عیب را برایتان ارسال می‌کنیم.

مدت زمان اعتبار گارانتی چقدر است؟

مدت زمان اعتبار کارت گارانتی گروه ایران دلونگی از زمان تخصیص آن به 12 ماه خدمات پس از فروش است. بنابراین تا ۱۲ ماه اگر لوازم جانبی و قطعات لوازم خانگی دلونگی شما دچار اختلال شود می‌توانید با ما در ارتباط باشید تا مشکل را برای شما رفع کنیم.

سامانه پیامکی انحصاری گروه ایران دلونگی: 09121335195

گروه ایران دلونگی دارای مجوز خدمات پس از فروش (ثبت: ۲۵۹۸۵۷۰ – تاسیس 1398)

مرکز خدمات پس از فروش مشتریان ASC ایران

واحد ارتباطات: 8692 2842 021 (پاسخگویی ۱۰ صبح الی ۱۷ عصر)

مراکز خدمات در تهران: خیابان شریعتی – بالاتر از دوراهی قلهک – پلاک 1402 – مجتمع پارسین

واحد گزارش تخلف و حراست ایران دلونگی (دفتر مرکزی بانه): ۳۴۵۰۲ ۴۲ ۰۸۷۳ – ۳۵۶۶ ۲۴۲ ۰۹۳۵

پروانه کسب و مجوزهای خدماتی پس از فروش شرکت ایران دلونگی (جهت استعلام پروانه کسب های فوق کلیک کنید)

سوالاتتو از ما بپرس😊